Metalové spojenie storočia pod vedením Tarje Turunen s charitatívnym charakterom


V septembri tohto roku zasiahol karibský ostrov Barbuda ničivý hurikán Irma. Obyvatelia museli opustiť svoje domovy, aby si zachránili životy. Keďže na tomto ostrove nahrala Tarja väčšinu vokálov pre jej vianočný album "From Spirits And Ghosts" a má veľmi blízko k tomuto miestu a jeho obyvateľom, rozhodla sa zasiahnutej oblasti pomôcť. 

Oslovila svojich speváckych kolegov a priateľov a spoločne vytvorili novú verziu vianočnej koledy "Feliz Navidad" s podtitulom Barbuda Relief And Recovery Charity Version

V piesni možno počuť hlasy spevákov ako je Michael Monroe, Doro Pesch, Tony Kakko (Sonata Arctica), Elize Ryd (Amaranthe), Marko Saaresto (Poets Of The Fall), Timo Kotipelto (Stratovarius), Simone Simons (Epica), Cristina Scabbia (Lacuna Coil), Joe Lynn Turner, Floor Jansen (Nightwish), Hansi Kürsch (Blind Guardian) a Sharon Den Adel (Within Temptation). 

Spreváčka vysvetľuje: "Už niekoľko rokov bola pre mňa Antigua, Karibik domovom. Mám tam priateľov, no hlavne som videla ako tam žijú domáci a akí nepripravení sú pre ničenie takéhoto rozmeru. Práve som v Antigue dokončila nahrávanie zimného albumu "From Spirits And Ghost", keď Karibik zasiahol hurikán. Už vtedy som bola ponorená vo vianočnej nálade a okamžite som si uvedomila, že ľudia z Barbudy budú mať tento a po ďalšie roky veľmi temné Vianoce. Chcela som prísť so spôsobom, ako im dať nádej svetlejšej budúcnosti. Takže Vianoce mi dali perfektnú príležitosť zavolať niekoľkým drahým priateľom a požiadať ich o pomoc pri zbierke pre ľudí z Barbudy. Všetky peniaze, ktoré získame za nami nahranú verziu "Feliz Navidad", darujeme. Moja nahrávacia spoločnosť earMUSIC sa tiež pridá k charite a k výťažku pripočíta podobnú čiastku. Keď nastane tá chvíľa, osobne sa postarám o to, aby bol dar zverený do správnych rúk." 

"Feliz Navidad" vyjde 8. decembra v digitálnej forme, ale aj ako 7 palcový vinyl v limitovanom počte 1 000 kusov. 


Comments